هشتگ های محبوب :
بازی آنلاین بازی بورد گیم

مجموعه بازی آنلاین بدون نیاز به نصب

calendar ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
time زمان تقریبی مطالعه 4 دقیقه
مجموعه بازی آنلاین بدون نیاز به نصب

با رونق گرفتن بازی آنلاین به خصوص در زمان کرونا، شاهد سبکهای جدیدی در بازی های آنلاین هستیم. در این میان بازی های آنلاین که بدون نیاز به نصب هستند جای خود را در میان طرفداران به خوبی باز کردند. این بازی ها به دلیل حجم کمی که از گوشی یا تبلت کاربر اشغال می کنند مناسب افرادی است که مشکل پر شدن ظرفیت دستگاه خود را دارند. اما نقطه ضعفی که بازی های آنلاین بدون نیاز به نصب دارند، کیفیت پایین اکثر این بازی هاست. به همین دلیل ما در مقاله بهترین بازی آنلاین دونفره ایرانی همراه با چت، اپلیکیشن بازی مانیا را معرفی کردیم.

بازی مانیا اپلیکیشن بازی های آنلاین است و مجموعه ای از با کیفیت ترین بازی های آنلاین را در محیطی کاملا فارسی همراه با کاربران ایرانی گرد هم آورده که در آن کاربران بازی های چت دار را نیز تجربه می کنند.

شما با دانلود بازی مانیا به مجموعه ای از بازی آنلاین بدون نیاز به نصب دسترسی دارید و دیگر دغدغه پر شدن ظرفیت گوشی خود را نخواهید داشت. علاوه بر این بازی مانیا در زمینه ساخت بازی های آنلاین چندنفره نیز پیشتاز است و بازی های اختصاصی خود مانند مافیا آنلاین، تخته نرد آنلاین، بتلشیپ آنلاین (جنگ موشکی)، نقطه خط آنلاین توانسته رضایت کاربران ایرانی را جلب کند. 

یکی از مهمترین ویژگی های بازی مانیا این است که مصرف اینترنت در بازی مانیا نیم بها محاسبه میشود و شما می توانید با خیال راحت از بازی های آنلاین گروهی و انفرادی لذت ببرید.

شما میتوانید با انجام بازی های آنلاین بدون نیاز به نصب، در لیگ های نقدی ماهیانه شرکت کنید و بازی کنید و جایزه نقدی برنده شود.

در کنار این امکان دوستیابی و ارتباط با دیگر کاربران نیز مهیاست و میتوانید با کاربران دیگر به صورت خصوصی و عمومی به چت و گفتگو بپردازید.

بازی های آنلاین بدون نصب معروف و محبوب در بازی مانیا مانند 2048 ، candy crush ، slice fruit  و ... موجود هستند. انواع بازی رکوردی و بازی ماجراجویی در بازی مانیا موجود است.  فقط کافی است تا بازی مانیا را دانلود کنید و به دنیایی از بازی های باکیفیت آنلاین دسترسی داشته باشید بدون نیاز به نصب تک تک بازی ها، از بازی کردن در محیطی فارسی با کاربران ایرانی لذت ببرید و با دوستان خود سرگرم شوید. 

برای دانلود بازی مانیا روی بازی آنلاین کلیک کنید.

نظرات و دیدگاه‌ها
مهسا
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
چجوری میاد
SAEED
۱۴۰۰/۰۳/۱۰
سلام من بازی مانیا رو نصب کردم شمارمو میزنم بعدش اسمم هم وارد میکنم ولی کد فعالسازی برام ارسال نمیشه مشکل چیه ؟کمک کنید لطفا
footer

بازی‌مانیا

یک اپلیکیشن پر از بازی های موبایلی با امکان چت و آشنایی با دیگران

بیشتر بدانید
کلیه حقوق متعلق به شرکت ایده پردازان ارتباط راد می باشد. 1399